Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: bet_kas
Data: 2011-12-01 17:38:38
Ne na tai taip, aš irgi sakau, sandėlio vedėja irgi
gastronomo pinigus pervedė, o ne savo asmeninius,
Taigi...  banalus baudžiakas

"Laimis"  parašė naujienų news:jb848r$9ac$1@trimpas.omnitel.net...
bet_kas rašė:
> Pavyzdžiai netinkami, tinkamesnis būtų - parduotuvės "Bezdonių
> gastronomas" savininkai aferistai - juk perveda pinigus gamintojams

Stop. Savininkai perveda savo pinigus, ar bendrovės (t.y. juridinio
asmens)? Taigi, ...
Tikiuosi nereikia priminti, kad jau už banalų turto iššvaistymą, gresia
banalus baudžiakas...
Kai 500 mln. banko (o ne savininkų) lėšų padarė dingau į Kaimanus, tai
jau akivaizdus kriminalas. Panašiai yra ir su dingusiais 1 mlrd.
vertybinių popierių. Jei tamstai ne(į)tinka LT pateikiama informacija,
tai galima įtarti net kone grandiozinį geopolitinį sąmokslą, įtraukiant
latvius (ten Antonovas tiesmukiškai cash'intis pradėjo jau prieš porą metų).