Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-10-20 23:23:50
Ne briedis (kur ten, kas tas sobačij?), o pvz. islamo ar kinu
bankininkysteje skolinimo procentų (palūkanų) nėra. Ir tai reglamentuota
įstatymais.

Anie modeliai tiesiog nepalyginamai geresni už žydiškąjį.

Čia apie briedį.

O rašiau apie dabartinę teisinę praktiką Lietuvoje, jei minties nepagavai.

Remigijus