Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: bet_kas
Data: 2011-12-01 16:03:36
Kazino - aferistų lizdas, todėl apdrauskime kazino žaidėjus
biudžeto lėšom. Teleloto žaidėjus irgi sveika būtų
apdrausti.

Pavyzdžiai netinkami, tinkamesnis būtų - parduotuvės "Bezdonių
gastronomas" savininkai aferistai - juk perveda pinigus gamintojams
"Balbieriškio pienas" tie savo ruožtu tiekėjams (ūkininkas Petras su
savo trim karvutėm - Žaląja, Marge ir Vienarage ),
o šis perka parduotuvėje kefyrą. Juk viskas už tuos pačius
pinigus - kriminalas (!!!), afera (!!!), kaip taip galima? Kur
20 metų žiūrėjo maisto priežiūros komisija? A? Nulinčiuot
priežiūros komisijos pirmininką, o Bezdonių gastronomo
sandėlio vedėjui paskelbt tarptautinę paiešką ir pasodinti,
pageidautina iki gyvos galvos. O jei dar paaiškėtų,
kad Bezdonių gastronomo sandėlio vedėjas ir ūkininkas
Petras - tas pat asmuo, tai reik susodinti visą
giminę - juk čia aferistų šaika, mafija kažkokia.
Nejuokinga?

"RaR"  parašė naujienų news:jb7l5b$i42$1@trimpas.omnitel.net...
Na ir ką tuo nori pasakyti? Kad Snoras tas aferas darė pagal įstatymus,
tos aferos - tai pats bankininkystės principas? Juk bankas yra
uždarytas, jo vadovams paskelbta kriminalinė paieška, akivaizdu kad LB
jau kurį laiką kontroliavo jį gana aplaidžiai.

Taigi ir tarp parduotuvėje besilankančių pirkėjų gali būti vagių, tarp
mokytojų - pedofilų ir pan. Tai parduotuves reikia laikyti blogiu, nes
jose vagiama, mokyklas - nes jose siaučia pedofilija ir pan?

Jei konkrečiai dėl indėlininkų/savininkų lėšų praradimo rizikos, tai
viskas yra taip, kaip ir rašiau anksčiau. Indėlininkai, kurių indėliai
neviršija draudžiamos sumos, atgaus pinigus bet kuriuo atveju. Visi
savininkai - t.y. akcininkai savo pinigus jau skaityk prarado. O kas
liečia pavogtus ir kur nors paslėptus pinigus, tai čia jau teisėsaugos
struktūrų reikalas - vagys gali vogti iš bet kur ir bet ką.