Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-10 09:44:52
Na tai pasikeisk Petras -> Swedbank. Gali worde su "replace all" jei
moki. Tada vėl skaityk. Bankų esmė - jų ir klientų sąveikoje. Joną
pakeisti banku galima, nes nėra prasmės, tai tik painiotų aiškinimą.

Negi tau iki šiol, netgi po šviežios Snoro istorijos, sąskaita
komerciniame banke yra tolygi LB išleistiems litams?