Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-10-23 22:45:25
Na ir prajuokinai. Kuriame (mikro)pasaulėlyje gyveni?

Aš neturiu pasirinkimo kaip atsiskaitinėti su savo
kreditoriais/debitoriais, tik per bankus. Ir tik bankuose aš galiu
laikyti atitinkamas lėšas. Išskyrus atsiskaitymus grynais ar barteriu.

Galima būtų tęsti toliau, bet ar yra prasmė? Panašu, kad tavo
išsilavinimas tesiekia ekonomistinį (finansai, kreditas, prekyba).

Remigijus