Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Vitas
Data: 2011-10-11 11:52:30
pala, tada gal nesuprantu būsto kokybės diferenciacijos. Jei butą sename
daugiabutyje su prišnerkšta laiptine ir automobiliais ant šaligatvių laikome
vidutine klase, tai kas tada žema klasė?
NT kainos Lietuvoje aplamai sunkiai suprantamos, bent jau man. Pagal registų
centro duomenis, tai vos ne kiekvienam Lietuvos gyventojui yra po butą (1mln
butų vs. 1,8mln gyventojų), butų išlaikymas gana brangus (viduniškai 30
proc. vidutinio atlyginimo: 1500lt algos  vs. 500lt išlaidų ), o kainuoja
toks atrodytų niekam nereikalingas dalykas apie 133 mėnesių  vidutinio DU
(200 kLt vs. 1.5 klt algos). Stebėtina.