Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-11-07 16:27:41
Tu rašinėji tik tam kad rašinėti, ar nelabai orientuojasi, kas Lietuvoje
vyko prieš 20 metų? Juk tais laikais buvo: iš kalėjimo - į saugumo
šefus, nuo fortepijono - prie valstybės vairo, nusivilkus gydytojo
chalatą - vadovauti kariuomenei ir pan.

O kur tu čia tuos aklus matai - kas pagal tave nemato sąsajų tarp LKP ir
dabartinės LSDP?