Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-03 10:02:33
Pasaugos funkcijoms atlikti nereikia net bankinės licencijos. Tik
įvairioms saugykloms, aišku, reikia mokėti už paslaugas.

Kitą vertus tikrai dabar nėra labai aišku kur kreiptis, jei nori turėti
sąskaitą, prie kurios niekas nekištų nagų. Tikriausiai, reikėtų padaryti
taip, kad centriniuose bankuose savo sąskaitas galėtų turėti ne tik
bankai, bet ir privačios įstaigos bei bankai. Aišku, už jos aptarnavimą
būtų imamas kažkoks mokestis, bet jis neturėtų būti didelis, be to už
pinigų pervedimus iš vienos šalies į kitą ir taip moki, priedo su
komercinių bankų antkainiais.

Taip laikant pinigus nesukeltų problemų ir jokie komercinių bankų
žlugimai ar veiklos ribojimai.