Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-18 18:39:52
On 4/18/19 13:17, Spakainas wrote:
> Nu atsiversk spritmonitor, susivesk aktualius modelius. Man gavosi apie
> 10% skirtumas merso naudai (~8 vs ~9 litrai). Su sąlyga kad Eškė
> sunkesnė, aukštesnė ir ekologiškesnė, tai kaip ir normalus tas
> skirtumas, netgi sakyčiau labai neblogas.

Su salyga kad tai labai leva statistika, nes mersus vadelioja kitokie
zmones nei tarkim ta pacia bnv. Visai kitais greiciais ir rezimais. Tai
ir statistika nieko nesako.

Gi mano atveju vairuotojas tas pats, marsrutas tas pats tik tachkos skyresi.

> O jeigu tamsta tikėjotės kažkokių nerealių fizikos dėsnius paneigiančių
> skaičių, tai čia, dovanokit, tik paties problema, daugiau niekeno.

As kaip tik tikejausi fizikos desnius patvirtinanciu desniu.