Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-03-31 13:31:06
On 3/31/19 11:18, etikmat wrote:
> su kokiom dsg teko patirt tokius nemalonumus?

Is to ka lizinguojasi kolegos tai vienas organas tezino kokios
konkreciai ten pas juos DSG, slapios ar sausos. Valdiskoje masinoje
nebais domina. Greiciausiai ir tokios ir tokios, nes yra buve visko ir
seat leon fr ir golfas ir oktavija ir kodiakas ir pascatas.

Is viesai prieinamu ir mazdaug "tiketinu" reportu kazkokios tendencijos
irgi nesimato. Pvz vokiskas Autobild nuvaro 100tkm ir tada paberia iki
paskutinio varztelio. Tai pasjuos jau yra buve sociai 6 ir 7-Begiu DSG
kur kompostiravo smegenus, VAG'as nieko nerado, o paberus irgi nieko
blogo nepasimate. Nei kas sudile nei kas suluze. Kitaip tariant bbzh kas
kaltas, gal tiesiog mechanikoj del visokiu ten siluminiu ir normalaus
dilimo efektu vyksta pernelyg sudetingi procesai.

> kiek susiduriau, tai sausos nemoka karstos svelniai startuoti, tipo
> paleidus stabdi pradeda vaziuot sutrukciojus. pvz kia optima taip
> elgiasi nuo naujo. nu ir trukstantys mechatronikai remontuoti nauju
> firmvaru, o ir rusai remkomplektu jau prigamine. bet tai sausu deziu
> ligos. kitiems tai nera daznos problemos.

Bet pasitaiko. Ir visai nesinori uzsiraut, man automatas pats savaime
ner tiek svarbu noreciau rizikuot isigyt "nepataisoma" latentini
nuotaikos kniseja.