Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-13 22:11:50
Visa ta moderni xuinia padeda kažkiek kai variklis tuščiai dirba, o kai
reikia atlikt tam tikrą darbą, mes turim elementarią fiziką - darbą
atlieka degdamas iš esmės vis dar tas pats kaip prieš 20 metų kuras ir
su nedidele paklaida px kas ten aplink cilindrus prikabinėta, bet tam
pačiam darbui atlikti reikia sudeginti tiek pat kuro.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC