Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 23:47:15
Aš sakiau, kad premiumas yra ar turi būt kažkas išskirtinio, skirtingai
nuo eilinės troikės, pastarųjų yra daug pačių iš savęs, tiesioginių ir
dalinių konkurentų ant svieto irgi dx, tai koks
ten pas ją premiumiškumas? Kad +/- iš kokybiškų medžiagų pagamintas
automobilis - sutinku, bet jis tikrai nėra išskirtinis.

Bet visiškai nieko nerašiau apie kainas, čia tu man bandei įrodyt, kad
50-60K tai jau kažkas tokio ir ne kiekvienas patemps, cituoju:
"Net jei visi tapsim rokfeleriais ir 60keur kuriu reikia "treciai
bemkei" bus rasis tarp grynuju esanciu kiseneje, ji nuo to maziau
premiumu netaps"

Iš kur atsirado pacai, jau pateikiau nuoseklias citatas.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC