Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-03 15:32:08
2019-04-03 14:51, Invertuota panda rašė:

> Depistas - gal.

Bbž, vienos savininkės, tiesiai iš Vokietijos, važinėta provincijoje.
True story.

> Bo siaip tai ji visa presa sutartinai gyre. As irgi

Tai VW man rodos niekada negailėjo paramos automobilinei spaudai.

> nieko blogo apie jo handlinima negaliu pasakyt, vaziavo labai gerai.

Gal kokios pagerintos versijos ir taip, bazinė - visiškas dumblas.

> Isskyrus gal neiprasta staPdziu tiuninima, kuris siai dienai yra tipo
> standartas, o anais laikais reikalavo adaptacijos.
> T.y. arba as guoly skrisdavau pro priekini langa arba po to persedes i
> savo menta prisikdavau ant sedynes kad staPdziai kazkur prapuole. Bet
> cia jau premiuminiai priekaistai.
>
> O siaip tai vien ko vertas to 4 guolio begiu perjungimo mechanizmas.
> Palygint su astra/fikusu tai kaip sveicariskas laikrodis tiesiog
> "alsuojantis kAkIbe".

Irgi dumblas. Gal priklauso nuo motoro/dėžės kombinacijos. Pas tėva buvo
kažkos benzas, gal 1.6.