Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-15 01:08:38
On 4/14/19 13:41, Caponi wrote:

> Raidžių ne per daug. Tik iš jų praktinės naudos šiuo atveju, deja,
> lygiai nulis.

Ar tikrai nulis? Sakysi mano pamineti dalykai nekainuoja energijos?

> Sakai gali. Bet pats sakei, kad nepasireiškia. Išvados?

Kazkas pas mersa feilino. Kas konkreciai - nezinau, sedint uz vairo
nesimato.

> Ir kokios galutinės visos šitų praktikos ir teorijos prieštaravimų išvados?

Bent jau man tai reiskia kad dar maziau motyvacijos pirkt apynauja
masina. Bo net amzinai linksniuojamas kuro taupumas kurio delei pilami
visi tie 0w20 tepalai ir tas nepasitvirtina.