Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: fenix
Data: 2019-04-01 13:20:22
2019.04.01 13:17, Dainiushas rašė:
> ir tu manai, kad tipinis tojotos ar KIA'os pirkėjas tai pparinasi dėl
> tokių problemų?

man atrodo, kad banalesniu yra. pazystama vadybininke-ant-ratu kazkada
karjeros pradzioje turejo getz, tai esu atsisakes 2 (du) kartus tempt su
suluzhusia pavaru dezhe. buvo ir dar ten fyntu, neprisimenu, bet paliko
neisdildoma ispudi tas auto.

p.s. mano auto buvo nuosava

> 2019.04.01 13:15, ostapas rašė:
>> Buvęs dirikas kažkaip ten ilgai pisosi, kol Krasta išgaudė kažkokius
>> krebždesius stoikėj. bet tę pas jį metų senumo X5 buvo, tai šūdais
>> plaukt iki senos troikės matyt.
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:q7sn5e$tjj$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> bet salone kaip niekas nebarškėjo taip ir po 20 metų nebarška.
>> skirtingai nuo naujų kibirų.
>>
>>
>> 2019.04.01 12:53, ostapas rašė:
>>> Po trečios variklio kapitalkės?
>>>
>>>
>>> "Invertuota panda"  wrote in message
>>> news:q7si81$nsq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> On 4/1/19 10:23, Tomas wrote:
>>>> 2019-04-01 11:20, Invertuota panda rašė:
>>>>> On 4/1/19 10:16, Caponi wrote:
>>>>>> Man nekelia jokio susierzinimo. Man kelia juoką (nors newsų
>>>>>> kontekste prie to baigiu priprast), kai eilinis vokiškas
>>>>>> viedriukas tituluojamas premiumu.
>>>>>
>>>>> Tipo 50-60keur lygis tai tau dar viedras? :)
>>>>
>>>> Gerai vertini savo troikę ;)
>>>
>>> Tai naujos troikes kaina. Ir po 15 metu ji taip ir liks premiumu kaip ir
>>> siandien nauja isriedejus is fabriko. 
>>
>