Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 00:42:10
Nu ne visai, praktiškai tik atgimus po pertraukos paskutinė karta, kiek 
susidarė įspūdis iš probėgšmiais pažiūrėtų poros apžvalgų, priklausomai 
nuo kėbulo tipo gaunasi kaip trys labai skirtingos mašinos. O iki tol 
Corolla buvo Corolla vienu laiko momentu buvo tik vienas modelis su 
keliais varikliais ir ir pora kėbulo modifikacijų (tipo chečbekas ir 
universalas ir pan.), lygiai kaip ir koks Golfas pas VW.
Apie pardavimus į minusą gal nereikia, net nežinant detalesnės infos 
būtų akivaizdu, kad su tokiais kiekiais parduotų minusinių vienetų šita 
kontora jau seniai nx būtų užsilenkus.


--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC




On 2019-04-02 00:24, 中国百强 wrote:
> kai korola "skynė topus", tai ten visa gama belekiek modelių buvo po tuo 
> žodžiu.
> ir kiekvienas pardavimas buvo y minusą. tai tokie ten ir privalumai.
> tai dabar gal nusprendė acigriept biški ;)
> 
> 
> "Caponi"  wrote in message news:q7tuf2$8j2$2@trimpas.omnitel.net...
> 
> Nu senos Corollos matyt turėjo dx privalumų, nes kaip bebūtų, tai
> perkamiausias modelis pasaulyje.
> 
> O nelabai adekvačiai brangi, kaip suprantu, pasidarė paskutinė
> šviežiausia karta, tikriausiai Toyota nusprendė, kad irgi nori gamint
> premiumus, o tam reikia kainą pistelt kaip už BMW3 nu ar ten jau kuris
> laikas, sprendžiant pagal kainą, premiumu besijaučiantį golfuką :-)
> 
> 
> 
> 
> -- 
> Caponi
> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC
> 
> On 2019-04-01 19:42, tranzoo wrote:
>> vat sito as ir nesuprantu - brangus kibiras, neturintis jokiu 
>> privalumu pries kitus keliskart pigesnius.
>>
>> On 4/1/2019 16:12, Caponi wrote:
>>> Nu jei rimtai, tai šnekant apie kompaktinius hetčbeko tipo 
>>> kibiriukus, tai nedrįsčiau teigt, kad ji pigesnė už atitinkamo 
>>> laikmečio visokius golfus ir pan. 
>