Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-04-01 15:45:26
tampa nuo to, kad padarytas premiumu. Nuo dvigubai daugiau suvirinimo
taškų kėbule, nuo garso/vibro izoliacijos, nuo tų pačių "varnelių"
išbaigtumo ir dar daug daug dalykų kurių trumpam užmetęs akį tiesiog
nepastebi.
Pabandyk išsiurbt veliūrinius premiumo kilimus ir tą susivėlusią huinią,
kuri kilimu vadinasi kibire. Lucky you jei nematai skirtumo.....