Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 02:14:47
Turint omeny, kad dažnam BMW vadeliotojui ir su elementaria posūkių
svirtele susitvarkyt neišeina, tai lengviau darosi suprast tavo požiūrį
į rankenėles (nors smalsu, kas ten pas tave per "mano mylima parodija"
yra, jei francūzas koks, tai nenustebčiau, jei iš tiesų ten jų
nacionalinis išradimas su mikro mygtukais koks primontuotas). T'sakant,
norom-nenorom peršasi analogija su "per daug raidžių".... Čia su amžium
darosi sunkau suvokt bent kiek didesnius informacijos kiekius?

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC