Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: sharkius
Data: 2019-03-28 22:37:32
Kazkaip manau kad cilindrus praslifuot ar velenus paplonint ir viska
mikrometru perejus atgal surinkt tai cia 20-30metu atgal gamintiem
varikliam dar skaitesi kapitalke, kai tuo tarpu dabar visoj periferijoj
tiek is anksto uzprogramuotu ir atejus laikui nelabai issprendziamu
bedu, kad uzsidegus check'ui labiau prakaitas ispila nei kad debesi
baltu ar melynu dumu is dusles pamacius... O jei dar prie visos kuro
aparaturos, egru, dpfu, liambdu ir grandiniu ir daugiamasiu smagraciu
pridesim neslifuojamas gilzes su nikasilu, dylancias galvas,
tusciavidurius velenelius, ir pirsto storio alkuninio kaklelius, tai
kazin ar apskritai jau beegzistuoja toks terminas kaip "pilna kapitalke".