Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-02 00:59:18
Nematei, kaip kazachai galantus pirko tokio senumo.... Ne tai kad su meile akyse, bet ishvyniojo margaspalvi mamos ranku darbo kilimeli, ir ant jo keliais parkrite prie galanto karshtai meldesi, kad toki surado. Ir vis pakartodavo, "brat, prodaj"....

"andzeja" <andzeja_TRINTI@rambler.ru> wrote in message news:q7tolp$2ou$1@trimpas.omnitel.net...
Tevas silke 86 turejo su visais el. langais, 5 kausu puikiai skambanciu varikliu, kuris prabego 360 tukst lietuvoje, kazachai su meile akyse nupirko ja 2008 metais. Japonai iki to laiko buvo visi ispuve...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/