Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-01 11:35:56
On 4/1/19 10:27, Caponi wrote:
> Nu guoskis, guoskis :-)

O ko man guostis? Atseit nori pasakyt, kad nusipirkt nauja troike ar
petiora man problema? Galiu nors rytoj nueit ir nusipirkt, ir ne viena,
cia be pyzdiozho. Tik nezinau kodel tureciau.

> Bet šiaip premiumas reiškia kažką išskirtinio, kažko daugiau ir šnekant
> apie mašinas, tebūnie konkrečiai apie BMW, taip, kokia semiora verta
> premiumo vardo, ko gero net ir pitake jau bandoma link to eit (bet čia

Tai vat cia ir nesutariam. Cia armchair egzpertams premiumas yra tik
bentlis su rollsu, nors nei semioros nei petioros niekada negalejo
ipirkt ir net nesisapnuoja.