Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-14 11:55:06
On 4/13/19 21:11, Caponi wrote:
> Visa ta moderni xuinia padeda kažkiek kai variklis tuščiai dirba, o kai 
> reikia atlikt tam tikrą darbą, mes turim elementarią fiziką - darbą 
> atlieka degdamas iš esmės vis dar tas pats kaip prieš 20 metų kuras ir 
> su nedidele paklaida px kas ten aplink cilindrus prikabinėta, bet tam 
> pačiam darbui atlikti reikia sudeginti tiek pat kuro.

120km/h autostradoj su tempomatu ir yra "variklis tusciai dirba".

Ir ta pati fizika sako, kad 4 cilindru prie 1600rpm ir 2L sanaudos bus 
mazesnes nei tas pats 6 cilindram, 2.2L prie 3500rpm.

Nes kukliai vertinant kone 30% daugiau nuostoliu vidinei variklio 
trinciai (smaukyt 2 papildomus stumoklius, maigyt 8 papildomus voztuvus, 
daugiau guoliu etc etc). Taip pat reikia sukt vandens pompa kuri pas 
mersa jau "on demand" net neziurint i RPM skirtumus. Tepalo siurblys pas 
mersa irgi valdomas. Skirtingai nuo maniskiu kurie tiesiog tupai varo 
tiek kiek juos sukti su atitinkamais nuostoliais. Tusciavidure alkune etc.

Tada dar prisideda visokie ten benefitai su tiesioginiu ipurskimu tipo 
lokalus degimas tik cilindro dalyje, zymiai tixlesnis dozavimas etc. Kai 
maniskis tiesiog negali nusiliesint daugiau min ribos. Dar visokie ten 
scavengingai etc etc.

Autobane vairas daugumoj laiko tiesiai ir stiprintuvas merse nieko 
nekainuoja. Jo ten gal isvis niekada nereikia. Kai tuo tarpu maniskiam 
hidraulinis siurblys pumpuoja visada. Ir prie 3500rpm netgi is peties.

Tas pats ir su tais inteligentiskais generatoriais. Mersui greiciausiai 
pakanka ji pajungt ties (80) apribojimais kai tiesiog atleidziu gaza tam 
kad pakraut savo AGM akuma. Kai tuo tarpu maniskis pastoviai varineja 
elektronus reikia ar nereikia.

Na zodziu neuzskaitau.