Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-02 00:52:47
Palaima tame, kad praverus galini langa vaziuojant, kvapus, dregme ir tabako duma ishtraukia mikliau ir teisingiau, nei priekini kuri nors. Dabar zhek, kas patogiau - ar mygeli po ranka nuspaust, ar sustot, sestis i gala ir irkluot?

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q7t1ou$aic$1@trimpas.omnitel.net...
> vat dėl "nemenkas" - kame ten stebuklas ir palaima nuo galiniu 
> leketrinių langų?
> 
> Kita vertus, 1990m BNW piptelėjus signalizacija mokėjo užsidarinėt visus 
> ten langus liukus etc. iš gamyklos čia taip. Pas japonus kiek mačiau, 
> tai vis myKtukai ir stori laidai į juos.... :)
> 
> 2019.04.01 15:41, Caponi rašė:
>> Pradedam nuo to, kad nestudijavau praislistų, tai niuansų nežinau. 
>> Spėčiau, kad japonai knopkes gerokai dažniau dėdavo į standartines 
>> modifikacijas (tarkim, tik į pačias pigiausias eidavo kaip papildoma 
>> opcija). Arba už jas prašydavo santykinai nedaug papildomų kapeikų.
>> 
>> Bet pagal pakankamai dx matytų mašinų bendras vaizdelis pakankamai 
>> vienprasmiškas - japonuose, tarkim taip, elektropaketas daugiau 
>> standartas tais laikais buvo, o pas vokiečius nemenkas ir gerokai 
>> retesnis privalumas.
>> 
>>