Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-02 01:08:37
Net minties tokios nera buve, ishlipt kad rukyt

"Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message news:q7u1f0$bgb$1@trimpas.omnitel.net...
> teisingiau tai gal islipt ir tada uzrukyt, nes jei ne, tai irklai gale 
> tikrai nebus didziausia problema toj masinoj
> 
> "Tomas" <ich@tam.net> wrote in message 
> news:q7u17f$b94$1@trimpas.omnitel.net...
>> Palaima tame, kad praverus galini langa vaziuojant, kvapus, dregme ir 
>> tabako duma ishtraukia mikliau ir teisingiau, nei priekini kuri nors. 
>> Dabar zhek, kas patogiau - ar mygeli po ranka nuspaust, ar sustot, sestis 
>> i gala ir irkluot?
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:q7t1ou$aic$1@trimpas.omnitel.net...
>>> vat dėl "nemenkas" - kame ten stebuklas ir palaima nuo galiniu
>>> leketrinių langų?
>>>
>>> Kita vertus, 1990m BNW piptelėjus signalizacija mokėjo užsidarinėt visus
>>> ten langus liukus etc. iš gamyklos čia taip. Pas japonus kiek mačiau,
>>> tai vis myKtukai ir stori laidai į juos.... :)
>>>
>>> 2019.04.01 15:41, Caponi rašė:
>>>> Pradedam nuo to, kad nestudijavau praislistų, tai niuansų nežinau.
>>>> Spėčiau, kad japonai knopkes gerokai dažniau dėdavo į standartines
>>>> modifikacijas (tarkim, tik į pačias pigiausias eidavo kaip papildoma
>>>> opcija). Arba už jas prašydavo santykinai nedaug papildomų kapeikų.
>>>>
>>>> Bet pagal pakankamai dx matytų mašinų bendras vaizdelis pakankamai
>>>> vienprasmiškas - japonuose, tarkim taip, elektropaketas daugiau
>>>> standartas tais laikais buvo, o pas vokiečius nemenkas ir gerokai
>>>> retesnis privalumas.
>>>>
>>>> 
>