Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-03 10:26:34
2019-04-03 10:12, Invertuota panda rašė:
> Mno ispudziai is tu laiku radikaliai kitokie, poole kaip tik turejom
> tais laikais naujus golp4, astra ir net viena fikusa.
>
> Palyginti su kitais "klasiokais" is tu laiku ten buvo kosTminis
> plastikas. Ir soft-touch pavirsiai toje klaseje kitur nebuvo randami. Ir
> svierteles tokios pat kaip pas pascata, plastikas buvo tikrai
> kAkibiskas. Ir paneles medziagos kaip pas "tikras" masinas.

Nežinau nei astrų, nei fokusų, bet kokiu atveju tas 4as golfas nebuvo
malonus automobilis. Tiesa (amerikietišku) pirmu fokusu esu kartą
važiavęs ant galinės sėdynes, negaliu pasakyti nieko blogo. Net galinių
durelių plastmasės berods buvo paminkštintos (šiuiolaikiniuose kibiruose
toks navarotas gaunamas tik brangesnėse konplektacijose).

Galiu lyginti su savo turėta 1996 Lancia Delta. Turėjo ji savų bėdų ir
ergonominių keistenybių. Pvz. bagažinė atidaroma tik mygtuku bardačioke,
arba kažkurios priešrūkinės įjungiamos ant svirtelės prie vairo, o
kažkurios myktuku tarp sėdynių (taip ir nesugebėjau įsiminti kur
kurios). Kai kurios panaudotos medžiagos švelniai sakant ekonominės
klasės ir t.t. ir pan., bet look & feel, vairavimasis ir važiavimas
kažkur šviesmečiu geresnis. Gal 4ą golfą apgreidinus iki GTI viskas su
juo pasidaro daugiau mažiau gerai, bet eilinis, standartinis 4as golfas
yra dumblas.

> Nu tai o suremontuot? Premium tai nereiskia kad nenusilanksto laidai ar
> siaip negenda.

Ne mano daržas, ne mano pupos.