Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-04-18 14:52:18
sakė gi tau, kad troikė sunkesnė

2019.04.18 14:17, Spakainas rašė:
> Nu atsiversk spritmonitor, susivesk aktualius modelius. Man gavosi apie 
> 10% skirtumas merso naudai (~8 vs ~9 litrai). Su sąlyga kad Eškė 
> sunkesnė, aukštesnė ir ekologiškesnė, tai kaip ir normalus tas 
> skirtumas, netgi sakyčiau labai neblogas.
> O jeigu tamsta tikėjotės kažkokių nerealių fizikos dėsnius paneigiančių 
> skaičių, tai čia, dovanokit, tik paties problema, daugiau niekeno.
> 
> 2019-04-17 16:40, Invertuota panda rašė:
>> On 4/17/19 15:05, Spakainas wrote:
>>> Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant 
>>> kelių šimtų kg, ne?
>>
>> Ne. Mano morka anauptol ne lengva (vien galines atverciamos sedynes 
>> jau +80kg). +6 cilindrai + nulis liuminio kebule etc etc.
>> Teigciau, kad autobano salygom +/- 50kg skirtumas neturi jokios 
>> praktines reiksmes.
>>
>> E-klase siaip nera kazkaip gigantiskai didesne, aukstesne ar platesne. 
>> Tik biski. Ir garantuotai zymiai aptakesne, gi 20 metu developmento 
>> aerodinamikoje.
>>
>>> O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir 
>>> neveikia - nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų 
>>> ekanomija jaučiasi irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt, 
>>> normaliai kruizinant gaunasi px.
>>
>> Taigi net labai veikia. Sakyciau atvirksciai - stovint ant laisvu 
>> skirtumai minimalus apart start-stop.