Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: fenix
Data: 2019-04-18 14:34:13
2019.04.18 14:17, Spakainas rašė:
> Nu atsiversk spritmonitor, susivesk aktualius modelius. Man gavosi apie
> 10% skirtumas merso naudai (~8 vs ~9 litrai). Su sąlyga kad Eškė
> sunkesnė, aukštesnė ir ekologiškesnė, tai kaip ir normalus tas
> skirtumas, netgi sakyčiau labai neblogas.
> O jeigu tamsta tikėjotės kažkokių nerealių fizikos dėsnius paneigiančių
> skaičių, tai čia, dovanokit, tik paties problema, daugiau niekeno.

jei ~25% benzo energijos sunaudojama stumimui i prieki, tai cia gaunasi
 kostmosas kaip gerai.

> 2019-04-17 16:40, Invertuota panda rašė:
>> On 4/17/19 15:05, Spakainas wrote:
>>> Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant
>>> kelių šimtų kg, ne?
>>
>> Ne. Mano morka anauptol ne lengva (vien galines atverciamos sedynes
>> jau +80kg). +6 cilindrai + nulis liuminio kebule etc etc.
>> Teigciau, kad autobano salygom +/- 50kg skirtumas neturi jokios
>> praktines reiksmes.
>>
>> E-klase siaip nera kazkaip gigantiskai didesne, aukstesne ar platesne.
>> Tik biski. Ir garantuotai zymiai aptakesne, gi 20 metu developmento
>> aerodinamikoje.
>>
>>> O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir
>>> neveikia - nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų
>>> ekanomija jaučiasi irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt,
>>> normaliai kruizinant gaunasi px.
>>
>> Taigi net labai veikia. Sakyciau atvirksciai - stovint ant laisvu
>> skirtumai minimalus apart start-stop.