Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-03-29 14:42:56
On 3/29/19 09:25, news reader wrote:
> Ziurek eCVT

O ka eCVT? I ka ten ziuret?

> O siaip graudu skaityti... bet negali nedutikti su didele dalim teksto.
> Pora momentu - Pirma, DSG6 jau ismoko nebrangiai taisyti, o ir negenda jie
> baisiai, maniskis jau 340k prasukes.

Gal ir ismoko, bet kiek tenka skaitinet jie iki siol neismoko padaryt
dezes kuri garantuotai nesitampytu pajudant. T.y. gali pasisekt, o gal
ir ne. Ir jei nepasiseks, tai turesi raksti minkstoj vietoj kurios
niekas nemokes istraukt.

Va pvz kad ir mano bnv ir jos chroniska astma kuri nesikeicia
paskutinius keliolika metu. Tipiska diva su savo zajobais: jei nuotaikoj
tai viskas zeba, jei ne tada ima ir tam tikrais rezimais padusta. Net
kol buvo garantine buvau atidaves bnv diagnostuot, anie nieko nerado.
Tipo viskas zeba. Va updatinom softa ir daugiau nieko nerandam.
As ir pac per tiek metu istikrinau visokias ten disas, visa vakuuma,
voztuvus, laisvu motoriuka, sklende, vanosus etc etc. Ir nieko, viskas
zeba, jokiu klaidu, niekas nesikeicia. Problema greiciausiai ECU softe
kazkur nes su situo varinkeliu ne tik man vienam tokie bajeriai nutinka.

Zodziu nenoriu sekancios masinos su tokiu DSG kuris siaip veikia
zajabIs, bet kartais ne.

Priprast galima, as pvz su bnv moku elgtis taip kad ta astma
nepasireikstu. Bet tai nera ideali busena.

> Antras - tie tavo TFSI kurie tera kompromisinis variantas patys tuoj
> nebetilps i ekologines ribas ir vel rinkis is naujo...

Galbut. Gal ir ne, kai vajus jau kaip ir po truputi ima uzmigt.