Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-28 13:42:36
jokiu parkiu.
Kelios patikrintos kontoros Vln ir Kns gelezu rankdarbiams, surinkinet ir 
visa kita duodu Karlo naparnikui.

"Invertuota panda"  parašė naujienų news:q7iar3$chg$1@trimpas.omnitel.net...

Yra dar kas moka daryt ir turi reikalinga iranga slifavimams,
gilzavimams etc?

Cia siaip kol kas tik virtualus smegenu kompostiravimas kadangi
autopramone vel masiskai ismoko daryt shudinus motorus. Ir idomu kiek
siais laikais kainuoja worst case ir ar apskritai padaroma.

Tarkim sugalvociau, kad man reikia kokios nors benDzinines audi, vw ar
net skodos. Savaime aisku su >180ag, o tai reiskia 1.8 arba 2.0.
Pastarieji kaip zinia masiskai serga tepalo ryjimu del shudinos ziedu
konstrukcijos, daznai nenuvare net apgailetinu 100tkm.

Yra remontiniai kitai, tiek paciu vw tiek 3rd party. Bet tai reikstu,
kad reikia bert varikli, tada slifuot galva ir bloka. Jei jau ilindai
tai reiskia kad gali tekt tvarkyt cilindrus etc etc, nes nedesi gi nauju
iskart klibanciu stumokliu.

Zodziu yra kam nuvezt pabertas dalis kad apdorotu staklese? Ar cia tipo
jau ismire skillzai arba beveik baigia ismirt?