Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: tranzoo
Data: 2019-04-01 19:40:51
kazkada bandem palygint banalu opeli 199x su honda ir mazda. nu ir 
pauksciuku perteklius dviem kartom i prieki.

o kad kazkas pirmas neuzdeju ju - tai cia tikrai ne gamintojo problemos.

On 4/1/2019 14:28, Caponi wrote:
> Man rodos biškį naujesnė ta semiora buvo. O bet tačiau ne esmė, tuo metu 
> aš vadeliojau '89 Galantą (niekuo neišsiskiriantis vidutinės klasės 
> kibiras), katras turėjo ir el. veidrodėlius, ir visus 4 elektrinius 
> langus, taip kad puikiai prisimenu, kaip kad ir elektrifikacijos lygį 
> panašaus laikmečio minėtuose Accorde ir visiškam spuoge Mazda 323 (šitoj 
> dėl veidrodėlių nesu tikras, pamenu tik, kad tikrai be irklų duryse buvo).
> Ai, čia dar ne rodiklis, visokių visur buvo, bet visgi - pabandžiau 
> prisimint kiek aš pats ar artima aplinka - tėvas, artimesni draugai, 
> uošvis - "pažangių" karbiuratorinių mašinų turėjo - apart įvairių, VW, 
> Audi, Fordo, VAZ ir ZAZ nepamenu daugiau :-)
> Arba va visokie modernūs FSI varikliai - jei gerai pamenu, tai japonai 
> kokiais 5 metais anksčiau tokius į masinį naudojimą paleido (Mitsiaus GDI).
> Honda VTEC'ą 9 dešimtmečio pabaigoj paleido.
> Apie tai, kas lyderiauja hibriduose tikriausiai primint nereikia?
> 
> Pas vokiečius, atmetus ten kokius Porsche, to paties BMW topinius 
> variklius su daug cilindrų aukščiausias pasiekimas technologiškumo 
> prasme iki nesenų laikų buvo 1.9TDI (a jei dar su dviem raudonom 
> raidėm...!!!! :-)).
> 
> GPS navigacija pas japonus atsirado ~90 metus, iš vokiečių, man rodos, 
> pirmas ar tik ne BMW paleido tradiciškai po ~5 metų.
> 
> Ai nu dar toks dalykas kaip dizainas. Aš jokiu būdu nesakau, kad man 
> visi japonai gražūs, nu bet jų dizaineriai bent kažką veikė ir XX a. 
> pabaigoj, skirtingai nuo vokiečių, katrų skirtingos mašinų kartos viena 
> nuo kitos skyrėsi tik vis labiau užapvalinamom (bet nežymiai) kebulo 
> detalėm, o skirtumai tarp to paties gamintojo modelių buvo tik 
> gabarituose (primenu, aš apie kėbulą). Tai iš esmės gal ir nėra blogai, 
> bet progresyvumo tokiam priėjime nesimatė.
> 
> Čia jei apie plačiom masėm daromus dalykus. Jei šnekėt apie tai, ką 
> _galėjo_ pagamint vokiečiai ir japonai, tada reikėtų akcentuot 
> tikriausiai kitus dalykus, bet ir ten kaži ar daugiau paukščiukų prie 
> vokiečių uždėt galėtum.
> 
> 
> Ir?
> 
> -- 
> Caponi
> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC
> 
> On 2019-04-01 12:52, Dainiushas wrote:
>> tu primesk, ta simiora buvo 1986m modelis. prisimeni ką tais laikasi 
>> jEponai gamino?
>>
>>
>> 2019.04.01 12:06, Caponi rašė:
>>> Nu tai aš ir nesakiau, kad 100% visi japonai elektrinius langus 
>>> turėjo, cvekas gi buvo pigiausias Hondos modelis, tai jei dar ir 
>>> pigiausia komplektacija, tai viskas suprantama. Nors jau daug kas iš 
>>> tų laikų išsitrynė, ypač tokie "aktualūs" dalykai, kaip 30 metų 
>>> senumo mašinų komplektacijos, bet tikrai pamenu, kad mano Galante 
>>> buvo, uošvio Accorde buvo, draugelio Mazda 323 (su juo daug 
>>> pravažinėta, tai prisimenu) buvo. O va labai nustebino, kad vieno 
>>> draugo nusipirktoj semioroj (~1990 metų gamybos) gale buvo irklai - 
>>> aš šventai tikėjau, kad nu premiuminio gamintojo premiuminėj klasėj 
>>> tai neįsivaizduojama, bet....
>>>
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Caponi
>>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC
>>>
>>>
>>> On 2019-04-01 11:44, fenix wrote:
>>>> 2019.04.01 11:16, Caponi rašė:
>>>>>
>>>>> O apie tai, ko kur nėra ir kur yra, tai gal nepradėkim, bo pakankamai
>>>>> visko ir pas tuos pačius vokiečius trūkdavo - elementarūs, rodos,
>>>>> dalykai, kaip šildomi elektriniai veidrodėliai ar visi keturi
>>>>> elektriniai langai pas eilinį japoną jau 198x metais buvo vos ne
>>>>> standartas, o pas vokiškus limuzinus (aš jau nešneku apie minėtas
>>>>> troikes, bulkas ir golfus) - išskirtinė ir labai nepigi opcija, kas
>>>>> reikšdavo, kad daugumoj mašinų realybėj buvo krūva irklų.
>>>
>>>>
>>>> nukirst duodu, kad nebuvo pas mane kyviuose elektriniu langu!!!!!!!
>>>>
>>