Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 23:51:50

On 2019-04-01 18:39, Dainiushas wrote:

> tai jei tok tokie poreikiai, nesuprantu ko čia taip karštai plėšaisi
> maikes dėl to kas tau neaktualu :)

Aš vis bandau suprast, ar yra nors vienas objektyvus požymis, pagal kurį
kompaktinės klasės kibiriukas iš Vokietijos staiga patampa premiumu ir
kuo tada aukščiausios klasės pagal gamintojo gaminamų modelių gamą
aparatas skiriasi nuo to viedriuko. Kol kas adekvataus atsakymo nebuvo
(nu apart abstrakcijų, kad viskas veikia geriau nei pas japonus ir
brangiau kainuoja)...

> Aš ne apie kilimėlius, apie kilimus. Na bet jei tau nesiskiria, tai tiek to

Oi sorry, nesusipratau. Kažkaip bėdos niekad didelės nebuvo, nes
nusipirkus pigią japonišką skarbonkę galima sau leist ir kilimėlius
naujus, ne skylėtus įsigyt, tai kilimai nelabai ir išsipurvina paprastai...

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC