Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: fenix
Data: 2019-04-15 01:02:47
2019.04.15 00:45, Invertuota panda rašė:
> On 4/14/19 13:42, Caponi wrote:
>> Eik tu, buvo paskutinais pora dešimtmečių kažkokia vidaus degimo
>> variklių revoliucija??? Nes visokios papildomai apkabinėtos 
> 
> Tipo ne? Tiesioginis ipurskimas su visokiais ten lokalizuotais benDzo
> debesim tai tipo ne revoliucija?
>
yes, cia revoliucija.

>> pizdakliuškės yra tik pizdakliuškės, realų darbą atlieka vis dar +/-
>> tas pats kuras iš esmės tokiuose pačiuose vidaus degimo varikliuose
>> (NVK per paskutinius 20 metų praktiškai nepasikeitė), ką labai gražiai
>> patvirtina ir tavo paties praktiniai pastebėjimai.
> 
> O tai kad 2 cilindrais maziau, tai NK nuo to nekyla? Kad nereik sukt
> generuoklio, tai nekyla? Kad nereik sukt vairo stiprintuvo irgi nekyla?
> Kad nereik malt 3500+ RPM ir galima suktis 1600rpm tai NK tipo nekyla?
> Kur konkreciai mersas prashiko nezinau.

visu pirma NK yra procentine israiska, jeigu apie tai kalbam. toks pat
variklis su i3 ar v6 bus labai panasios israiskos.
bet... yra toks dalykas kaip turba - reiktu lygint senovini v6 su
naujoviniu i4, bet tiesiogiai nepavyks, nes tie nauji kai uzpucia turba
gaunasi, kad dirba tokiu pats displacement, kaip ir senovinis.

jekologija, mano broliai, ir metalo kashtu mazinimas...