Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-02 00:27:34
ke? S1 prisiminei ish cekishku zhurnalu?

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q7t1iv$ac2$1@trimpas.omnitel.net...
> čia tokia tryda kad net skaityt zapadlo :)
> 
> Vokiškų mašinų 1984 buvo su turbo, klimato kontrole, ABS'u ir dar 
> velniai žino kuo. Ir ką? Nes žiūriu stumi stumi ir vis tiek viskas 
> baigiasi ant tų galinių irklinių langų, lyg ten jiem būtų kam aktualūs 
> labai.
> 
> 2019.04.01 15:28, Caponi rašė:
>> Man rodos biškį naujesnė ta semiora buvo. O bet tačiau ne esmė, tuo metu 
>> aš vadeliojau '89 Galantą (niekuo neišsiskiriantis vidutinės klasės 
>> kibiras), katras turėjo ir el. veidrodėlius, ir visus 4 elektrinius 
>> langus, taip kad puikiai prisimenu, kaip kad ir elektrifikacijos lygį 
>> panašaus laikmečio minėtuose Accorde ir visiškam spuoge Mazda 323 (šitoj 
>> dėl veidrodėlių nesu tikras, pamenu tik, kad tikrai be irklų duryse buvo).
>> Ai, čia dar ne rodiklis, visokių visur buvo, bet visgi - pabandžiau 
>> prisimint kiek aš pats ar artima aplinka - tėvas, artimesni draugai, 
>> uošvis - "pažangių" karbiuratorinių mašinų turėjo - apart įvairių, VW, 
>> Audi, Fordo, VAZ ir ZAZ nepamenu daugiau :-)
>> Arba va visokie modernūs FSI varikliai - jei gerai pamenu, tai japonai 
>> kokiais 5 metais anksčiau tokius į masinį naudojimą paleido (Mitsiaus GDI).
>> Honda VTEC'ą 9 dešimtmečio pabaigoj paleido.
>> Apie tai, kas lyderiauja hibriduose tikriausiai primint nereikia?
>> 
>> Pas vokiečius, atmetus ten kokius Porsche, to paties BMW topinius 
>> variklius su daug cilindrų aukščiausias pasiekimas technologiškumo 
>> prasme iki nesenų laikų buvo 1.9TDI (a jei dar su dviem raudonom 
>> raidėm...!!!! :-)).
>> 
>> GPS navigacija pas japonus atsirado ~90 metus, iš vokiečių, man rodos, 
>> pirmas ar tik ne BMW paleido tradiciškai po ~5 metų.
>> 
>> Ai nu dar toks dalykas kaip dizainas. Aš jokiu būdu nesakau, kad man 
>> visi japonai gražūs, nu bet jų dizaineriai bent kažką veikė ir XX a. 
>> pabaigoj, skirtingai nuo vokiečių, katrų skirtingos mašinų kartos viena 
>> nuo kitos skyrėsi tik vis labiau užapvalinamom (bet nežymiai) kebulo 
>> detalėm, o skirtumai tarp to paties gamintojo modelių buvo tik 
>> gabarituose (primenu, aš apie kėbulą). Tai iš esmės gal ir nėra blogai, 
>> bet progresyvumo tokiam priėjime nesimatė.
>> 
>> Čia jei apie plačiom masėm daromus dalykus. Jei šnekėt apie tai, ką 
>> _galėjo_ pagamint vokiečiai ir japonai, tada reikėtų akcentuot 
>> tikriausiai kitus dalykus, bet ir ten kaži ar daugiau paukščiukų prie 
>> vokiečių uždėt galėtum.
>> 
>> 
>> Ir?
>> 
>> -- 
>> Caponi
>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC
>> 
>> On 2019-04-01 12:52, Dainiushas wrote:
>>> tu primesk, ta simiora buvo 1986m modelis. prisimeni ką tais laikasi 
>>> jEponai gamino?
>>>
>>>
>>> 2019.04.01 12:06, Caponi rašė:
>>>> Nu tai aš ir nesakiau, kad 100% visi japonai elektrinius langus 
>>>> turėjo, cvekas gi buvo pigiausias Hondos modelis, tai jei dar ir 
>>>> pigiausia komplektacija, tai viskas suprantama. Nors jau daug kas iš 
>>>> tų laikų išsitrynė, ypač tokie "aktualūs" dalykai, kaip 30 metų 
>>>> senumo mašinų komplektacijos, bet tikrai pamenu, kad mano Galante 
>>>> buvo, uošvio Accorde buvo, draugelio Mazda 323 (su juo daug 
>>>> pravažinėta, tai prisimenu) buvo. O va labai nustebino, kad vieno 
>>>> draugo nusipirktoj semioroj (~1990 metų gamybos) gale buvo irklai - 
>>>> aš šventai tikėjau, kad nu premiuminio gamintojo premiuminėj klasėj 
>>>> tai neįsivaizduojama, bet....
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>> Caponi
>>>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC
>>>>
>>>>
>>>> On 2019-04-01 11:44, fenix wrote:
>>>>> 2019.04.01 11:16, Caponi rašė:
>>>>>>
>>>>>> O apie tai, ko kur nėra ir kur yra, tai gal nepradėkim, bo pakankamai
>>>>>> visko ir pas tuos pačius vokiečius trūkdavo - elementarūs, rodos,
>>>>>> dalykai, kaip šildomi elektriniai veidrodėliai ar visi keturi
>>>>>> elektriniai langai pas eilinį japoną jau 198x metais buvo vos ne
>>>>>> standartas, o pas vokiškus limuzinus (aš jau nešneku apie minėtas
>>>>>> troikes, bulkas ir golfus) - išskirtinė ir labai nepigi opcija, kas
>>>>>> reikšdavo, kad daugumoj mašinų realybėj buvo krūva irklų.
>>>>
>>>>>
>>>>> nukirst duodu, kad nebuvo pas mane kyviuose elektriniu langu!!!!!!!
>>>>>
>>>
>