Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-03 09:43:38
On 4/3/19 07:04, Tomas wrote:

> Tai su bet kuria iš tamstos svajonių greičiausiai apturėsi nepigių
> reikalų. Bent problemų aplenkt ar pasukti į kairę neturėtų būti.

Uztat bus aibe kitu.

Su tuo paciu 530i irgi problemu pasukt nenusimato. Nu ir skirtingai nuo
isskirtinio GS (kuriu salyje viso kokie 3, sekmes ieskant daliu) tu 530i
palyginti nors organu versk. Ir daliu visokiu jiems taip pat netruksta,
tiek einamuju tiek nelabai.
O tai yra geris.

Va gyvenimiska situacija: man pries pora metu 3x ivaziavo subinen, vis
skirtingos bobos. Paskutine netgi kaimynka is gretimo namo :) Visais
atvejais nieko mandro, suskalde baNperi ir tiek kuris pas e46 kaip zinia
ant amortiku.
Visais atvejais labai paprasta - ebay - juzintas baNperis - dazyt, nauji
parktronikai ir viskas kaip nauja. Vokiskom kainom taip 300-400eur, jei
oficialiai pas dyleri naujom dalim (tokia opcija irgi yra) tai jau link
3000.

Butu koks GS tai jau po pirmo karto butu savartynas. O as gauciau kokius
nors apgailetinus 2keur ir buciau priverstas pridet savo +30keur kad vel
tureciau kuo vazinet. Nx man to reikia?