Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-15 22:01:18
On 4/15/19 07:42, Dainiushas wrote:

> a tu pažiūrėk kiek sveria litras benzino ir litras salerkos, gal aiškiau
> pasidarys.

So? O kiek sveria litras plutonio? :)

> anot tos pačios suvestinės, deklaruota 6.9 - prie 90km/h ;)

Tai vat kad anais laikais nemokejo apipisinet, tai deklaruodavo
konservatyviai. Skirtingai nuo dabar, kada nuo deklaracijos priklauso
mokesciai ir tuo paciu apsimoka investuot i cycle beating.

Va cia isknisau dokumentuota irodyma, 650km autobanais su tempomatu ties
140 praktiskai be kamsciu, t.y. pastoviu greiciu:

https://www.dropbox.com/s/guu09fxryd0sxni/20160821_172632%280%29.jpg

Pokazometras nemeluoja. Varant 120 atitinkamai maziau.

Tai jau turbut.