Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-14 14:41:37

On 2019-04-14 14:00, Invertuota panda wrote:
> On 4/14/19 12:14, Caponi wrote:
>> Vot daug prirašei teorijų, o realybė tokia, kaip ir pats pastebėjai - 
> 
> Tipo del to kad "daug" tos "teorijos" tipo nebegalioja? Pernelyg daug 
> raidziu?

Raidžių ne per daug. Tik iš jų praktinės naudos šiuo atveju, deja, 
lygiai nulis.


>> turi dvi metalines 1.5 tonos karobkes, kurias varo iš sudeginamo kuro 
>> gaunama energija (ir ant 120 km/h jau variklis ne visai tuščiai dirba),
> 
> Zinok visai. Jam ten kruizinant 120km/h reikia kokiu 30-40kW galingumo, 
> t.y. visos tos naujos technologijos gali pasirekst visu savo groziu.

Sakai gali. Bet pats sakei, kad nepasireiškia. Išvados?



>> ir px visos tos elektronikos (kurias, beje, irgi šert kažkuo reikia), 
>> realiai išgaunamas iš kuro energijos kiekis +/- tas pats ir jos reikia 
>> panašiai idant įveikti trinties jėgas ir oro pasipriešinimą. Visas tas 
> 
> Trinties jegos pas mineta mersa turi buti gerokai mazesnes. Rasiau kodel.

Ir vėlgi, rašei, bet praktinis rezultatas nestebimas?



> 
>> modernus džiaugsmas naudos duoda tik miestuose, kuo akivaizdžiai 
>> galima įsitikint praktiškai, be mandrų išvedžiojimų.
> 
> Jau rasiau, galiu dar karta pasikartuot: mieste sanaudos neikiek ne 
> mazesnes nei pas mano morka. Gerokai virs 10 litru.

Ir kokios galutinės visos šitų praktikos ir teorijos prieštaravimų išvados?


--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC