Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-02 00:34:13
Nu aš kainų neseku, bet padugnė troikės kainą (kaip suprantu, ne visai
plikos) įvardino kaip 50-60, apie golfus žmonės šneka, kad be 40 nėra
net ko pradėt žiūrėt, tai susidaro įspūdis, kad ir 50 galima ištempt...
Bet kokiu atveju VW golfą savo gamoj pozicionuoja panašiai kaip BMW
troikę, su salyga, kad viskas kas vokiška yra premiumas, tai turėtų būt
labai netgi lyginami daiktai.... :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC