Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-13 21:33:51
On 4/12/19 22:22, Teisybes Dele wrote:

> darba beveik  toki pati atlikti reikia, tai ir kuro panasiai

O tai kur 20 metu progreso, visi tie kieti tiesioginiai ipurskimai, 2
cilindrais maziau, mazesne kubatura, atsijungiantys generatoriai,
elektriniai vairo stiprintuvai, 9 begiu greiciu deze, modernesne
aerodinamika etc etc?
Turetu isvis praktiskai ant oro vaziuot.

Bet kazkodel gavosi taip >7.5l simtui, cia pas siu metu laidos E200.
Visa kelia laikant 120 su ijungtu tempomatu, jokiu kamsciu, jokiu
draskymusi.

Tiek ryja mano sena morka su visais jos 6 cilindrais, trumpa dezhe etc.

Zodziu bent jau is tos puses tai totalus feilas.