Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-17 16:40:12
On 4/17/19 15:05, Spakainas wrote:
> Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant
> kelių šimtų kg, ne?

Ne. Mano morka anauptol ne lengva (vien galines atverciamos sedynes jau
+80kg). +6 cilindrai + nulis liuminio kebule etc etc.
Teigciau, kad autobano salygom +/- 50kg skirtumas neturi jokios
praktines reiksmes.

E-klase siaip nera kazkaip gigantiskai didesne, aukstesne ar platesne.
Tik biski. Ir garantuotai zymiai aptakesne, gi 20 metu developmento
aerodinamikoje.

> O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir neveikia
> - nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų ekanomija jaučiasi
> irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt, normaliai kruizinant gaunasi px.

Taigi net labai veikia. Sakyciau atvirksciai - stovint ant laisvu
skirtumai minimalus apart start-stop.