Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-04 08:43:11
2019-04-04 08:36, Tomas rašė:

> Pas jus ten vienos realijos, pas mus kitos. Prieš porą metų buvau
> prisirinkęs kibirų pasiūlymų pardavimui, tai brangiausia buvo Tojota.

Beje 7-7.5 golfas yra pirmas golfas po antro kuris man išoriškai iš
principo kaip ir patinka. Pvz. man imponuoja 1984 metų saab 9000
stiliaus golfo prietaisų skydas. Bet paskui pažiūri į dabartinius pežo
ir prisimeni, kad dabar XXI a., o ne 1984 ...

Bet kokiu atveju turbūt viskas OK su tuo golfu, jei teisingai
sukomplektuotas. Bet juta testraivui davė pagal komplektaciją turbūt tą,
kur link 40000€, bet su litriniu benzu, DSG dėžę ir gal 18" jei ne 19"
ratais. Dėve dėve, kaip džiaugiausi išlipęs iš tų vežėčių.