Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: newsreader
Data: 2019-03-30 08:07:43
Su DSG ten jeigu sugenda tai reikia taisyt. Jokiu ten kartais veikia
kartais ne.

O del astmos tai priminei 20 metu senumo laikus kai dar vazinejau su
benzais ir ten viskas priklausydavo nuo benzo kokybes, oro slegio, oro
temperaturos, Naglio Sulijos zmonos nuotaikos ir pan. :) Gali traukti
kaip zveris, gali vos bezdeti.

Kai persedau i dyzelius tai vienas dalykas susipaprastino - jeigu
vaziuoja tai vaziuoja, be jokiu ten geriau, blogiau etc. Del to sukti
kabanciu nebereikejo.

Sakai vajus ima uzmigti? Nepasakyciau. Kaiptik patvirtino naujas CO2
normas i kurias tik naujausi dezeliai turbut teoriskai begali itilpti.

https://ec.europa.eu/clima/news/clean-mobility-commission-welcomes-european-parliament-adoption-new-co2-emission-standards-cars_en