Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 17:12:03
OK, aš pacituosiu:

Invertuota panda:

 > Tai vat cia ir nesutariam. Cia armchair egzpertams premiumas yra tik
bentlis su rollsu, nors
_nei_semioros_nei_petioros_niekada_negalejo_ipirkt_ir_net_nesisapnuoja_.

Caponi:

Nu labas rytas, vėl matau akivaizdžius pono prieštaravimus pačiam sau.

Turim teiginį "po 15 metu ji taip ir liks premiumu kaip ir siandien
nauja isriedejus is fabriko"

Turim faktą, kad petioras, aš jau nekalbu apie troikes, 15-20 metų
senumo gali sau leist eilinis lietuviškas pacukas.

Ir galiausiai vėl seka teiginys "nei semioros nei petioros niekada
negalejo ipirkt ir net nesisapnuoja"

Kažkas nesueina. Arba mes vėl nesutariam dėl terminologijos ir "armchair
egzpertai" tavo žodyne reiškia xaliavai trūlikais važinėjančius bomžus.

Principe grynai techniškai žodį pacukas pavartojau aš, bet kodėl ir
kokiam kontekste, manau, akivaizdu, perskaičius aukščiau pateiktą citatą.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC