Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Spakainas
Data: 2019-04-11 08:45:37
O tai golfą tu čia bugtais su V6 pirkt ketini?
Kita vertus - ar nebus taip, kad tas tricilindris yra blogai tik kažkur
paties pasąmonėj, o ne praktiniam naudojime. Be to, yra gi ir hibridų
jau. Apskritai - nueini, pasitestuoji ir tada galvoji. Ar tu čia jau po
ilgalaikių testavimų taip manai, o ne tik popieriuij skaičiukus pamatęs?

Apskritai tai kažkokios nesuprantamos parkės - blogai visaip, net ir dėl
to, kad benvas labai plačią gamą variklių leidžia. Tamsta, tu pats save
iki galo supranti? :)