Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: mindau
Data: 2019-04-01 15:31:55
ryskiai aftermarketine modernizacija.. originale japonai negalejo taip
padaryti :-)

"ostapas"  wrote in message news:q7sn6u$tlg$1@trimpas.omnitel.net...

Atvaryt 2000 metų Mazdą su irklais gale?

"Caponi"  wrote in message news:q7skbf$q9e$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai aš ir nesakiau, kad 100% visi japonai elektrinius langus turėjo,
cvekas gi buvo pigiausias Hondos modelis, tai jei dar ir pigiausia
komplektacija, tai viskas suprantama. Nors jau daug kas iš tų laikų
išsitrynė, ypač tokie "aktualūs" dalykai, kaip 30 metų senumo mašinų
komplektacijos, bet tikrai pamenu, kad mano Galante buvo, uošvio Accorde
buvo, draugelio Mazda 323 (su juo daug pravažinėta, tai prisimenu) buvo.
O va labai nustebino, kad vieno draugo nusipirktoj semioroj (~1990 metų
gamybos) gale buvo irklai - aš šventai tikėjau, kad nu premiuminio
gamintojo premiuminėj klasėj tai neįsivaizduojama, bet....

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC