Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 17:11:59
Pala pala - aš nebandžiau analizuot priežasčių, kodėl padugnei reikia
premiumo (nepaisant to, kad chuligankės aš tokia nelaikau), apie tai,
kad man imidžas svarbu čia jis karktelėjo.

Įperkamumas irgi jo iškeltas klausimas, į ką aš atkreipiau dėmesį, kaip
prieštaraujantį teiginį jo ankstesnėms mintims.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC