Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 11:44:38
Ponas pats sau prieštaraujate, keli postai atgal teigėte, kad "Premiumai
tai ne apie tai ... ka jis gali ipirkt ar negali", kas iš principo
teisinga, nes kai kam ir 20 metų senumo aparatas už 1kEur yra lygis, o
kai kam lYzingu tie tavo 50K nėra virš suvokimo ribų

O šiaip viedras gali būt ir prabangus, pvz., cinkuotas ir ką? :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC