Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 11:55:45

On 2019-04-01 11:35, Invertuota panda wrote:

> O ko man guostis? Atseit nori pasakyt, kad nusipirkt nauja troike ar
> petiora man problema? Galiu nors rytoj nueit ir nusipirkt, ir ne viena,
> cia be pyzdiozho. Tik nezinau kodel tureciau.

Nesakiau, kad problema, aš sakiau, kad įsitikinimas, kad troikė yra
kažkoks premiumas yra toks, tarkim taip, būdingas tos troikės vadeliotojui.

> Tai vat cia ir nesutariam. Cia armchair egzpertams premiumas yra tik
> bentlis su rollsu, nors nei semioros nei petioros niekada negalejo
> ipirkt ir net nesisapnuoja.

Nu labas rytas, vėl matau akivaizdžius pono prieštaravimus pačiam sau.

Turim teiginį "po 15 metu ji taip ir liks premiumu kaip ir siandien
nauja isriedejus is fabriko"

Turim faktą, kad petioras, aš jau nekalbu apie troikes, 15-20 metų
senumo gali sau leist eilinis lietuviškas pacukas.

Ir galiausiai vėl seka teiginys "nei semioros nei petioros niekada
negalejo ipirkt ir net nesisapnuoja"

Kažkas nesueina. Arba mes vėl nesutariam dėl terminologijos ir "armchair
egzpertai" tavo žodyne reiškia xaliavai trūlikais važinėjančius bomžus.
Ale nors aš tokio kontingento nelabai pažįstu, bet kažkaip yra nuojauta,
kad grynai teoriniam savo supratimo lygmeny jie labai vertina "vokišką
kokybę". A jau troikė ar ten kokis golfukas už 50K tai visai pzdc,
skaityk, oligarchas :-)

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC