Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Caponi
Data: 2019-04-01 17:12:11
Kaip alternatyva eilinei 15 metų senumo troikei pagal kai kuriuos
eilinius kasdieninius navarotus.
Ir dar pastaba - Mazda 323 buvo minima, ne F.
Ir Tomas teisus, jei jau ieškot maksimaliai artimo analogo pagal visus
parametrus, tame tarpe ir kainą, tai bendrai paėmus Lexusas su savo
modelių gama tikrai artimesnis BMW, nei Mazda, Mitsubishi ar Honda.

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC