Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-04-14 11:16:02
pala pala - pasisukinek mieste su gerais kamsciais su savo sena morka, ir su 
naujoviska, skirtumas bus akivaizdus. Ten ir taupo minus 2 cilindrai, el. 
stiprintuvai ir pan.
Kitas dalykas masinos svoris - kiek sveria dabartines, kurios ispustos ir 
atrodo klase didesnes, nei ankstesnes kartos - ir kiek svere senesnes 
masinos. Modernios priemones kompensuoja ta svorio augima.
"Invertuota panda" <fake@iname.com> parašė naujienų 
news:q8ta2f$r6p$1@trimpas.omnitel.net...
> On 4/12/19 22:22, Teisybes Dele wrote:
>> On 4/12/2019 9:45 PM, Invertuota panda wrote:
>>> BenDzo sanaudom beje taip pat kazkodel nedziugina kas super keista.
>>
>>
>> darba beveik toki pati atlikti reikia, tai ir kuro panasiai
>
> O tai kur 20 metu progreso, visi tie kieti tiesioginiai ipurskimai, 2 
> cilindrais maziau, mazesne kubatura, atsijungiantys generatoriai, 
> elektriniai vairo stiprintuvai, 9 begiu greiciu deze, modernesne 
> aerodinamika etc etc?
> Turetu isvis praktiskai ant oro vaziuot.
>
> Bet kazkodel gavosi taip >7.5l simtui, cia pas siu metu laidos E200. Visa 
> kelia laikant 120 su ijungtu tempomatu, jokiu kamsciu, jokiu draskymusi.
>
> Tiek ryja mano sena morka su visais jos 6 cilindrais, trumpa dezhe etc.
>
> Zodziu bent jau is tos puses tai totalus feilas.