Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-04-14 22:05:51
morka mieste ima 13+. su mechanine dėže. mersas irgi?

O kad ten tie siurbliai ir pusantro volto pamažinta generatoriaus įtampa
kažką labai reiškia, turiu pagrindo abejot. O vat kokio nors NOx katulio
regeneravimas - tai reiškia tikrai tikrai. Arba šiaip katulio reikiamos
temperatūros palaikymas. Ir ten jau GPF turbūt yra? Kuris irgi haliavai
neveikia.